Mercell TendSign Anbud för dig som leverantör
Mercell TendSign Upphandlingsverktyg är Sveriges mest använda upphandlingsverktyg.
Som leverantör svarar du enkelt på en upphandling i vårt verktyg Mercell TendSign Anbud. Att använda TendSign Anbud grundkonto är helt kostnadsfritt för dig som leverantör. I tjänsten kan du hämta upphandlingsdokument och lämna elektroniska anbud.
För att underlätta ditt arbete erbjuder vi också tjänsten Mercell TendSign Anbud Plus. I Plus-versionen kan du projektplanera tillsammans med dina kollegor, överlåta upphandlingar till varandra samt arbeta på samma anbud. Välj TendSign Plus för ett smidigare anbudsarbete!

TendSign Anbud
Kostnadsfritt
I tjänsten ingår
- Söka annonser
- Hämta upphandlingsdokument
- Lämna anbud elektroniskt
- Tillgång till Mercell TendSigns support
TendSign Anbud Plus
291 SEK/mån
I tjänsten ingår
- Söka annonser
- Hämta upphandlingsdokument
- Lämna anbud elektroniskt
- Tillgång till Mercell TendSigns support
- Flera kan arbeta med samma anbud
- Administrera företagets alla användare
- Överlåtelse av pågående anbud till annan användare inom samma organisation
- Projektplanera med aktiviteter, påminnelser, massbrev etc.
- Se tecknade avtal på ditt konto
- Ett Administratörskonto per organisation ingår med möjlighet till fler
Varför elektroniskt anbud?
Det finns flera fördelar med att lämna anbud i ett elektroniskt upphandlingssystem:
-
Det är tydligt vilka frågor som ska besvaras
-
Systemet reagerar om du missat att svara på något skall-krav
-
Anbudet kan skickas fram till sista anbudsdagens sista timme
-
Du går in via internet, och kan jobba varifrån du vill; alla uppgifter finns sparade
-
Mercell TendSign Upphandlingsverktyg hjälper upphandlaren att öppna och bedöma anbud, vilket gör att du får besked snabbare
-
Hela upphandlingen hanteras på ett och samma ställe, vilket gör att du som leverantör på ett enklare sätt får koll på processen
-
Du gör alla steg och kommunicerar med upphandlaren direkt inne i verktyget
